خواهر زاده مقتول متهم اصلی قتل در لالی دستگیر شد

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان لالی گفت: پس از اعلام یک فقره قتل در این شهرستان محل اختفای قاتل که خواهر زاده مقتول بود، شناسایی و در کمترین زمان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ اسکندر بزرگمهری پنجشنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای جمال آباد شهرستان لالی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس دادسرای شهرستان در صحنه جرم تحقیقات میدانی برای شناسایی قاتل و چگونگی وقوع قتل آغازشد.

سرهنگ بزرگمهری ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات محلی و بررسی‌های میدانی از محل درگیری، با استفاده از شگردهای پلیسی عامل اصلی قتل که خواهرزاده مقتول بود را شناسایی و با هماهنگی عوامل قضایی، متهم در محل اختفای خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه ارتکاب به قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بزرگمهری گفت: شهروندان در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه و با سعه صدر و گذشت در حق یکدیگر از بروز این گونه حوادث ناگوار که مضرات جبران ناپذیر برای خانواده ها به دنبال دارد جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha