۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85529609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور پرشور مردم آبدانان در شعب اخذ رأی

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85529609
حضور پرشور مردم آبدانان در شعب اخذ رأی

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان آبدانان گفت: مردم فهیم شهرستان آبدانان با انگیزه و اراده‌ای امیدبخش  در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، "محمد رحمانی" روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی این شهرستان به خبرنگار ایرنا توضیح داد: جمع آوری آرای مردم این شهرستان در ۶۹ صندوق اخذ رأی انجام و مردم نیز در نخستین دقایق آغاز رسمی روند دور دوم انتخابات در شعب حاضر و روند رأی گیری با تمام اجزاء و امکانات فنی و اداری در حال انجام است.

وی از جنب و جوش و استقبال مطلوب مردم از انتخابات در این شهرستان خبر داد و افزود: علی رغم اینکه عملیات اخذ رأی تازه شروع و کمتر از ۲ از فرایند رأی گیری گذشته است اما خوشبختانه حضور مردم در پای صندوق‌های رای هم در شهر و هم در روستا بسیار چشمگیر و امیدوار کننده است.

فرماندار آبدانان با تقدیر از نقش ارزنده مردم ولایتمدار این شهرستان در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: انتظار داریم مردم آبدانان در این مرحله نیز با احساس مسئولیت، موقعیت شناسی و حفظ منزلت و استحکام جایگاه جهانی انقلاب اسلامی میزان مشارکت در انتخابات را دوچندان کرده و ارتقاء بخشند.

به گفته وی، روند اخذ آرای مردم در کمال امنیت و آرامش در سطح شهرستان در جریان است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی از ستادهای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری بخاطر هدایت و تشویق مردم به پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha