امام جمعه یاسوج: اهمیت توسعه کشور ما را وادار به رای دادن می کند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: احساس مسئولیت در مقابل توسعه کشور ما را وادار به رای دادن در انتخابات رئیس جمهوری می کند.

به گزارش ایرنا، "آیت ‌الله سید نصیر حسینی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: مشارکت حداکثری کلید توسعه است چرا که مشارکت در انتخابات، ما را در سرنوشت کشور سهیم خواهد کرد.

وی یادآور شد: مردم ما همانطور که در هشتم تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رای، پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی به اثبات رساندند، انتظار می‌رود امروز هم این حمایت بی‌دریغ و همه جانبه را از انقلاب و نظام اسلامی تکرار کرده و به توسعه و آبادانی کشور کمک کنند.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد:مردم سالاری دینی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تحقق یافته و هر رای یک فرد ایرانی می‌تواند با حضور خود در انتخابات به اقتدار انقلاب و نظام اسلامی کمک کند.

وی گفت: آنهایی که رای ندادند گرچه نسبت به وضعیت معیشتی خود اعتراض دارند اما اینها افراد مخالف این نظام نیستند چرا که همین مردم بودند که برای دفاع از وطن از جان خود گذشتند و خود را برای آن هزینه کردند.

حسینی با اشاره به تبلیغ دشمنان بر عدم مشارکت و ایجاد تفرقه و دشمنی در بین مردم گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای جواب دندان شکنی به تمام توطئه های دشمنان خواهد بود.

وی برگزاری انتخابات در ایران را واقعی و اثرگذار دانست و برخلاف آنچه مخالفان انقلاب تبلیغ می کنند این رویداد صوری و تشریفاتی نیست و هر فردی که اکثریت آرای ملت را کسب کند، رییس جمهور ماست.

امام جمعه یاسوج با تذکر به رعایت احترام ماه محرم افزود: ماه محرم، ماه شور و شعور و عزاداری برای امام حسین (ع) است و یکی از ویژگی‌های اسلام اصیل که همان تشیع راستین است توجه ویژه به قرآن و عترت در کنار یکدیگر و همزمان با هم است.

وی عاشورای حسینی و ماه محرم را افتخاری برای ما دانست و تاکید کرد:محرم، ماه خون و حماسه و سند افتخار اسلام و تشیع است بنابراین مکتب اسلام، مملو از عزت، عظمت و آزادگی است و حماسه ای که حضرت امام حسین (ع) در واقعه کربلا بپا کرد، در تاریخ جهان بشریت نظیر و نمونه ای ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha