حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم انتخابات گسترده است

یاسوج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد استقبال پرشور و گسترده مردم استان پای صندوق‌های رای در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

سید جواد هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای هستیم و جمعیت رای دهندگان استان درحال افزایش است و گزارش‌ها حاکی از مملو بودن شعب اخذ رای و حضور گسترده مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در شعب اخذ رای تقاضا می‌شود شهروندان در زمان باقی مانده نسبت به حضور در شعب اخذ رای اقدام و در این جشن سیاسی شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آغاز رای گیری تاکنون ۱۰۲هزار کهگیلویه و بویراحمدی به ۸۳۵ شعبه اخذ مراجعه کرده اند و رای خود را به صندوق انداخته اند.این امار نسبت به دور اول افزایش سه برابری را نشان می دهد.

هاشمی با اشاره به اعلام ستاد انتخابات مبنی بر فرصت مردم برای رای دادن تا ساعت ۱۸ امروز، اضافه کرد: البته امکان تمدید این زمان بر اساس تصمیم وزیر کشور وجود دارد و مردم برای رای دادن می‌توانند از ۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات استفاده کرده و برای اطلاع از نشانی شعب اخذ رای می‌توانند به سایت انتخابات کشور مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در فرایند برگزاری انتخابات گزارش نشده است و امنیت و آرامش در همه شعب اخذ رای برقرار است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیچ گونه گزارش تخلفی در شعب گزارش نشده است و عوامل اجرایی و نظارتی در تلاش برای برقراری انتخاباتی امن با مشارکت بالا در سطح استان هستند.

وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تحکیم و استحکام جمهوری اسلامی ایران و قدرت دولت چهاردهم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha