۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85529727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: از آرای مردم صیانت می‌کنیم

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85529727
استاندار بوشهر: از آرای مردم صیانت می‌کنیم

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: براساس تاکید انجام شده به مجریان انتخابات در این استان برای برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی از آرای مردم به‌خوبی صیانت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز جمعه در شعبه اخذ رای گلزار شهدای بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از اقتدار ایران اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: حضور در انتخابات عمل به وظیفه دینی، انقلابی و لبیک به منویات مقام معظم رهبری است.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز فرایند رای گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر یادآور شد: همه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم شده است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: هیات‌های نظارت، بازرسی و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی بر حسن انجام فرایند انتخابات در این استان نظارت کامل و دقیق دارند.

بیشتر بخوانید

آغاز فرایند رای‌گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر

نماینده مردم بوشهر: جلیلی قادر به تداوم نهضت خدمت‌رسانی دولت سیزدهم است

رئیس ستاد پزشکیان در بوشهر: هواداران حضور در انتخابات را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند

وی ادامه داد: مردم آگاه و ولایتمدار به راه و آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر متعهد هستند و با شرکت در انتخابات این راه مقدس که امام راحل با همراهی مردم آغاز کرده‌اند و شهدا با خون خودشان از آن پاسداری و صیانت کردند را تداوم خواهند بخشید.

محمدی زاده گفت: با همکاری و انسجام مردم انتخاباتی باشکوه در ۱۵ تیر ماه در استان بوشهر ثبت خواهد شد.

وی از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر درخواست کرد با حضور حماسی در این عرصه باعث شوند تا دیدگان حامیان و دوستان انقلاب اسلامی در جهان، منطقه مقاومت و در ایران اسلامی روشن و امیدوار شود.

به گزارش ایرنا، از مجموع یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط رای استان بوشهر در این دوره از انتخابات ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای هستند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۲۸۶ نفر مرد و ۳۴۷ هزار و ۵۶ نفر زن هستند.

هفت هزار و ۲۵۰ نفر امور انتخابات را در استان بوشهر برعهده دارند.

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند که با انصراف زاکانی و قاضی زاده هاشمی رقابت در روز جمعه هشتم تیرماه انجام و در نهایت «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» به دور دوم راه یافتند.

دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز پانزدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha