قاضی‌زاده هاشمی: رئیس‌جمهور باید به مردم تکیه کند+ فیلم

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که به خودباوری به مردمی‌سازی اعتقاد داشته باشد، کسی که بتواند با کمک مردم کشور را اداره کند، او به مردم تکیه کند و مردم به او تکیه کنند. 

به گزارش ایرنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز -۱۵ تیر- پس از حضور در حسینیه ارشاد و شرکت در چهاردهمین دوره انتخبابات ریاتس جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قائل به این بودند که آمده‌اند تا سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و قانون را اجرا کنند و سیاست‌های نظام را پیش ببرند.

وی تاکید کرد: باید کسی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود که در حوزه سیاست خارجی با نگاه به شرق و همسایگان، بتواند بهتر و قوی‌تر کار را جلو ببرد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که به خودباوری به مردمی‌سازی اعتقاد داشته باشد، کسی که بتواند با مردم کشور را اداره کند او به مردم تکیه کند و مردم به او تکیه کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هم اشاره کردند «مساله کارآمدی، توانایی، بسیج امکانات و روابط با قواست»، گفت: رئیس جمهور نفر دوم کشور (رئیس قوه مجریه) است باید بتواند دو قوه دیگر (قضاییه و مقننه) را با خود همراه کند، امیدوارم مردم فرد کارآمد و اصلح را انتخاب کنند تا بهترین‌ها برای ملت ایران رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha