۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85529909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دبیر ستاد انتخابات قزوین: مشارکت قزوینی‌ها به بیش از ۱۰ درصد رسید

قزوین - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات قزوین گفت: مشارکت مردم قزوین در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به بیش از ۱۰ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد فتوحی روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه از صبح امروز با مشارکت با شکوه مردم قزوین در شعب اخذ رای شاهد مشارکت بسیار خوبی بودیم.

وی اضافه کرد: برابر قانون اعلام آرای ریاست جمهوری به صورت تفکیک در دستگاه‌ها و یا شهرستان‌ها بر عهده ستاد انتخابات کشور و در نهایت سخنگوی انتخابات کشور است و استان‌ها در این رابطه اختیاری ندارند.

فتوحی به شرایط اخذ رای در شعب استان قزوین اشاره کرد و گفت: اخذ رای در شعب با کارت ملی و شماسنامه امکان پذیر است و حتما تمامی رای دهندگان باید با مدارک هویتی معتبر مثل کارت ملی یا شناسنامه رای دهند.

این مسوول به فعالیت یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در استان قزوین اشاره کرد و گفت: برخی گزارش‌های تخلفاتی داشتیم که در صورت اثبات به مراجع قضایی معرفی خواهد شد، همچنین نمایندگان دستگاه‌های نظارتی نیز حضور دارند و تمامی موارد را رصد می‌کند.

فتوحی خاطرنشان کرد: تمام شعب سیار استان قزوین برای اخذ رای وارد بیمارستان‌ها و زندان‌ها شدند و شاهد اخذ رای در این اماکن هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha