مدیرکل ارشاد فارس: حضور هنرمندان در صف‌های رای، مروج مشارکت انتخاباتی است

فارس - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با مشارکت در فرایند رای گیری دومین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور اهالی فرهنگ و هنر در صف‌ رای ، ترویج کننده مشارکت انتخاباتی است.

حمیدرضا قانعی روز جمعه پس از آنکه با حضور در شعبه اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رای خود را به صندوق انداخت، در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: جامعه فرهنگ و هنر مانند دیگر اصناف و اقشار جامعه همواره در انتخابات مشارکت کرده‌اند، با این تفاوت که به واسطه شناخته شده تر بودن، حضورشان در پای صندوق رای معنای دیگری به همراه دارد و مروج مشارکت انتخاباتی است.

وی افزود: اهالی فرهنگ و هنر فارس همواره در این رویداد سرنوشت‌ساز شرکت کرده اند و مردم را هم به پای صندوق‌های رای فراخوانده‌اند و به نظر می‌رسد، این دوره نیز شاهد حضور پررنگ اهالی فرهنگ و هنر فارس در صف‌های اخذ رای باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: مردم ایران یکبار دیگر در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی در معرض انتخاب قرار گرفتند و به عنوان یکی از ارکان جدی جمهوری اسلامی، نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: مردم به عنوان رکنی مهم در نظام جمهوری اسلامی هویت دارند و همیشه در صحنه بوده اند و این بار نیز با مشارکت خود، آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم می زنند.

قانعی عنوان کرد: مردم با انگیزه‌های مختلف در انتخابات شرکت می‌کنند، برخی برای پاسخگویی به ندای رهبر معظم انقلاب پای صندوق های رای حاضر می‌شوند، برخی برای پاسداشت خون شهدا و بزرگداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به پای صندوق‌ها می‌آیند و برخی برای بالا نگه‌داشتن پرچم انقلاب اسلامی در انتخابات مشارکت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: نتیجه انتخابات هر چه رقم بخورد، پیروز نهایی مردم هستند و امیدواریم فردای انتخابات همدلی و انسجام بین مردم بیش از پیش شود و مسئولان جمهوری اسلامی به این واسطه، انقلاب اسلامی را سهل تر و بهتر به پیش ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha