فرماندار قزوین: مشارکت در انتخابات پشتوانه خوبی برای نظام اسلامی است

قزوین - ایرنا - فرماندار قزوین گفت: مشارکت در امور سیاسی به خصوص موضوع انتخابات، پشتوانه خوبی برای نظام و بیانگر دخالت مردم در سرنوشتشان است.

طیب ملکی پور روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای امامزاده حسین (ع) قزوین، پس از انداختن برگ رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه قزوین امروز و از همان ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعبات اخذ رای بار دیگر قصد دارند حماسه جاویدانی را برای خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: سابقه سیاسی قزوین از گذشته های دور بیانگر برتری استان در صحنه های مختلف، به ویژه مشارکت در عرصه انتخابات بوده تا جایی که به بهترین شکل ممکن و با مشارکت بالای خود رویدادهای ماندگاری را تاکنون از خود برجای گذاشته اند.

ملکی پور خاطرنشان کرد: با توجه به موج رقابت ها، مناظرات، تجمعات و همایش هایی که طی هفته ها و روزهای منتهی به انتخابات در استان صورت گرفته، به طور قطع و یقین حضور مردم در دور دوم انتخابات بیشتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

به گفته این مسوول، شرکت در انتخابات ریل گذاری در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و امیدواری دوستان و دلسوزان انقلاب است و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهد کرد.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب مردم بایستی همواره قدر و منزلت این حضور باشکوه را بداند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و موانع زندگی مردم انجام دهد تا مردم نیز همیشه همانند امروز پشتوانه نظام اسلامی و منتخب خود باشند.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای سراسر استان قزوین و همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha