نماینده گناباد:‌ رییس جمهور منتخب توجه به مناطق محروم را اولویت خود قرار دهد + فیلم

گناباد-ایرنا- نماینده مردم گناباد و بجستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فردی که با رای اکثریت مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود خواست که در برنامه ریزی های کلان دولت چهاردهم توجه خاصی به مناطق محروم و دور از مرکز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا هادی محمدپور روز جمعه در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای گناباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهمترین خواسته ای که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت چهاردهم دارند این است که وزرایی کارآمد،‌ جوان، انقلابی و پای کار خدمت و شیفته خستگی ناپذیر خدمت به مردم و دغدغه مند توجه به مناطق محروم برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

وی ادامه داد: بیشتر اعتبارات کشور در مراکز استانها و پایتخت کشور هزینه می شود و دولت چهاردهم باید با نگاه خاصی به مناطق محروم و دور از مرکز گامهای موثری برای رفع محرومیت و توسعه و رونق اقتصادی آنها بردارد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور نخست بیشتر است گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مصداق بارز مردم سالاری دینی است و مردم با افزایش بصیرت و انتخاب فرد اصلح و کارآمد به عنوان رییس جمهور باید به وظیفه انقلابی خود عمل و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه پانزدهم تیرماه جاری در ۹۱ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

از مجموع شعب اخذ رای در شهرستان گناباد ۴۳ شعبه شهری و ۴۸ شعبه در مناطق روستایی و از این تعداد ۶۹ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار است.

۲ هزار نفر شامل هیات‌های اجرایی، نظارت و تامین امنیت دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان گناباد هستند و از مجموع ۶۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد سه هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha