صالحی امیری: نتیجه انتخابات وفاق ملی و افزایش قدرت ملی است

تهران-ایرنا- نماینده مسعود پزشکیان گفت: مشاهدات صحنه ای ما نشان می‌دهد حضور جوانان و بانوان نسبت به هفته قبل بیشتر بوده و این نوید بخش اتفاق مهمی است که در حال شکل گیری هست و نتیجه انتخابات وفاق ملی و افزایش قدرت ملی است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، صالحی امیری نماینده مسعود پزشکیان بعدازظهر امروز (جمعه) در بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه، اظهاراداشت: انگیزه ما از حضور در وزارت حارجه برای تشکر از مدیران و کادر وزارت امورخارجه است که تلاش می کنند که این انتخابات را به یک نشاط اجتماعی تبدیل کنند.

وی گفت: باور ما این است که دو اراده شکل گرفت که این صحنه حماسی شکل گیرد، اول اراده نظام برای انتخابات شفاف و دوم اراده مردم برای انتخاب نامزد مورد نظر خودشان است. روند انتخابات از هفته گذشته صحیح و سالم است و مشکل جدی با شورای نگهبان و وزارت کشور نداشتیم.

امیری افزود: آخرین هماهنگی با وزیر کشور در شب گذشته اتقاق افتاد. این شور انتخاباتی در یک دهه اخیر بی نظیر است. مشاهدات صحنه ای ما نشان می‌دهد حضور جوانان و بانوان نسبت به هفته قبل بیشتر بوده و این نوید بخش اتفاق مهمی است که در حال شکل گیری است.

نماینده مسعود پزشکیان تصریح کرد: انتخابات باعث افزایش مقبولیت و قدرت ملی نظام خواهد شد. بعد از تحولات منطقه ای انگیزه مردم بیشتر شده و مردم باور کردند که نظام انتخاباتی سالم را برگزار کرده و انتخابات رقابتی است. از این تریبون از دست اندرکاران انتخابات تشکر میکنم و نتیجه انتخابات وفاق ملی و افزایش قدرت ملی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha