انتخابات در مهران توسط یک هزار نفر عامل اجرایی در حال برگزاری است

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان مهران گفت: انتخابات در این شهرستان توسط یک هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی اعم از نظارتی، امنیتی و غیره در حال برگزاری است.

علی‌عباس شفیعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم این شهرستان در شعب اخذ رای تعیین شده نسبت به هفته گذشته افزایش مطلوبی داشته است.

وی با ذکر اینکه ۳۲ شعبه آرای مردم این شهرستان را جمع آوری می کند، اظهار داشت: از این شمار ۱۰ شعبه سیار بوده و مابقی بصورت ثابت در حال فعالیت هستند.

وی به جمع آوری آرا زائران حسینی در مهران اشاره کرد و گفت: کار رای گیری از زائران در پایانه مرزی از طریق شعبه مستقر در حال انجام است.

فرماندار مهران با اشاره به گرمسیر بودن شهرستان مهران پیش بینی کرد: با خنک شدن هوا میزان مشارکت مردم افزایش بیشتری یابد.

به گزارش ایرنا، ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha