۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85530171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از چهار میلیون تعرفه رای در خوزستان پیش بینی شده است

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان نداریم گفت: بیش از چهار میلیون تعرفه رای در استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق واقع در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با وجود اینکه دشمنان به این کشور چشم دوخته و خواب ها دیده اند اما همواره ملت ایران ثابت قدم در مسیر آرمان های انقلاب و نظام قدم برمی دارند که این موضوع ناشی از اعتماد مردم به جمهوری اسلامی است.

وی به استقرار سه هزار و ۴۰۰ صندوق اخذ رای در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد بیش از ۹۰۰ صندوق به صورت سیار آرا مردم را جمع آوری می کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: مردم عزیزمان با شرکت حداکثری در انتخابات، پایه های این نظام را مستحکم تر کرده و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را اعلام می دارند.

وی افزود: تعرفه های رای بین شهرها تقسیم شده و از این بابت مشکلی نداریم همچنین مقداری تعرفه ذخیره شده که در صورت نیاز از طریق بالگرد در اختیار حوزهای انتخابیه قرار می گیرد.

حسینی محراب در خصوص علت مغایرت در آمار واجدین شرایط رای دهی در استان گفت: برخی از مردم خوزستان به استان های دیگر مهاجرت کردند اما همچنان جزو آمار استان به شمار می روند.

وی در پایان گفت: از همه مردم استان درخواست دارم طبق فرمایشات رهبری هر چه سریعتر نسبت به شرکت در انتخابات اقدام و این فریضه مهم را به جا آورند.

دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

در این دور، کسب اکثریت نسبی نیاز است و هرکسی که رای بالاتری بیاورد، نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین دوره خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha