۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85530261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورزشکاران ملایری در صف خلق حماسه‌ای دیگر+فیلم

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85530261
ورزشکاران ملایری در صف خلق حماسه‌ای دیگر+فیلم

همدان- ایرنا- جامعه ورزش و جوانان شهرستان ملایر همچون دیگر عرصه‌های مهم سیاسی کشور، با حضور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مشارکتی حداکثری داشتند و رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ همزمان با آغاز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و مربیان ورزشی ملایر همچون دیگر آحاد مردم حضور پرشوری در انتخابات دارند.

ورزشکاران ملایری شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور را وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و رهبری عنوان کرده و مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کردند.

جامعه ورزش جهان شهر ملایر از جمله قهرمانان بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور حماسی در انتخابات، بر این باور هستند که باید سکان مدیریت اجرایی کشور به فردی اصلح سپرده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حضور ورزشکاران قهرمانان و روسای هیات‌های ورزشی در این انتخابات چشمگیر است.

«حمیدرضا سپهری‌نیا» بیان کرد: از جامعه ورزش شهرستان ملایر دعوت می‌کنیم مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشند و حماسه‌ای دیگر در این عرصه سیاسی کشور خلق کنند.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان ملایری با این حضور و مشارکت حداکثری ثابت کردند که همواره در کنار دیگر آحاد مردم هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: ورزشکاران ملایر با این حضور پرشور نشان دادند همچنان که از ابتدای انقلاب در همه صحنه‌ها حضور پررنگ، پرشور و فعال داشته‌اند، در این انتخابات نیز ورزشکاران نقش تعیین کننده و پرشوری خواهند داشت.

به گزارش ایرنا؛ جامعه ورزش ملایر همچون مربی کاراته، رئیس هیات شنا به اتفاق خانواده، مربی کاراته به اتفاق خانواده، نایب رئیس هیات شطرنج، رئیس و نایب رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی، مربی و داور بین المللی کشتی، رئیس، نایب رئیس، مربیان و داوران و ورزشکاران رشته تیراندازی، قهرمان جهان «امیرحسین نوروزی» در رشته فیتنس اسپورت، رئیس هیات ژیمناستیک، مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر، رئیس هیات تکواندو، نایب رئیس هیات بدمینتون، رئیس هیات تنیس روی میز و رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی «حاج احمد بروجردی» در این عرصه مهم سیاسی کشور حضور داشتند و رای خود را در شعبه ۳۳ به صندوق انداختند.

همچنین دختران جهانی ملایر و عضو تیم ملی هندبال نوجوانان کشور «الناز یارمحمد توسکی» و «صبا زنگنه» ضمن مشارکت در انتخابات، ورزشکاران را به حضور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۹ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز ۱۵تیرماه برعهده دارند.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha