امام جمعه موقت شیراز: با مشارکت قوی در انتخابات، فرد اصلح را انتخاب کنیم

شیراز- ایرنا- امام جمعه موقت شیراز با اشاره به دومین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه مهم و اصلی ما مشارکت قوی و حضور حماسی و دومین گام نیز انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: در این مرحله یک رای نیز یک رای است و اگر حضور باشکوه باشد هر کس رئیس جمهور شود مشروعیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: اگر کسی نیامد پای صندوق برداشت نکنند که غذا برای دشمن درست شده و ۶۰ درصد انقلاب را قبول ندارند این خیلی عوام فریبی است و این تحلیل ها ظلم است، ممکن است عده‌ای عذر داشته باشند ولی انقلاب را قبول دارند، البته ۴۰ درصد برای ما به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری کم است ولی این ۶۰ درصد ضد نظام نیستند این برداشت‌های غلط یعنی بد بین کردن مردم به نظام که مسئولیت سنگینی دارد و ما باید روز قیامت جواب این حرف‌ها را بدهیم.

او اظهار کرد: رهبر معظم‌ انقلاب به نامزدهای انتخابات توصیه کردند که اگر موفق شدید و توانستید مسئولیتی به دست آوردید کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل و با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد او به درد شما نمی‌خورد او همکار خوبی برای شما نخواهد شد.

امام جمعه موقت شیراز افزود: یک وقت آدم نمی‌داند چه کسی خوب است یا بد، باید نگاه کند چه کسانی اطرافش هستند در روایت هم داریم و مثل معروف هم هست که برای شناخت افراد ببینیم با چه کسانی سنخیت و رفت و آمد دارد.

رضوی اردکانی افزود: شهید رئیسی گفت می‌شود با دنیا رابطه خوبی داشته باشیم و پیمان شانگهای را اجرا کرد، پس با دنیا می‌شود کنار آمد.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت خار چشم آمریکا و اسرائیل استخوان در گلوی آمریکا و اذنابش است، این عظمت را نباید زیر سوال برد، این ملت سابقه درخشان دارد، این ملت در طول تاریخ عزت و شرف داشته و حالا برویم التماس کنیم که آمریکا با ما مذاکره و صحبت کند و بعد امتیاز بدهیم؟

او اظهار کرد: ترامپ تفاهم نامه برجام را پاره کرد، اینها به کدام تعهدشان عمل کردند؟ ما با دنیا خوب رابطه داریم، با همان آمریکا هم اگر آدم شود رابطه خوبی برقرار می‌کنیم. ما نباید به امید خوشایند دشمنان قسم خورده اسلام، عزتمان، شرفمان، استقلال و قدرتمان را نادیده بگیریم، این ملت امروز قدرتمند است.


امام جمعه موقت شیراز گفت: در اقتصاد گرانی و فشار است، ولی گرانی در بسیاری از کشورها هست، اگر شهید رئیسی زنده بود تورم ۴۰ درصد را حل می‌کرد چون زیرساخت‌ها را درست کرد و در این سه سال ۱۳ هزار کارخانه تعطیل شده فعال شد.

وی اظهار کرد: نباید خدای نکرده برای حفظ پست و مقام روی همه چیز خط بکشیم. این همه پیشرفت‌های زیاد و توسعه کشور را نباید سیاه نمایی کنید.

او ادامه داد: باید بدانیم دشمن در کمین است، در این ۴۵ سال بسیاری از فتنه ها را خدا خنثی کرد ولی حضور ملت خیلی موثر است، باید از شکست نهضت مشروطه عبرت بگیریم که امانتداری نکردند و نتیجه آن رضاخان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha