۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85530350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زمان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری در کراچی پاکستان تمدید شد + فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - زمان رای گیری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در «کراچی» پاکستان که جمعیت قابل توجهی از هم‌وطنان ایرانی را در خود جای داده است، برای یک ساعت تمدید شد.

حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان و مرکز ایالت سِند در جنوب این کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت که حضور هم‌وطنان ایرانی ساکن کراچی و دیگر مناطق ایالت سِند در پای صندوق‌ رای دلگرم کننده است.

وی افزود: همان‌طور که پیش بینی شده بود، حضور جامعه ایرانی در سرکنسولگری ایران پرشور است و با توجه به ادامه حضور رای دهندگان تصمیم بر تمدید زمان اخذ رای گرفته و این روند تا ساعت ۱۹ امروز به وقت محلی تمدید شد.

نوریان اظهار داشت: حضور گسترده ملت بزرگ ایران و همچنین هم‌وطنان خارج از کشور در انتخابات، عامل اساسی برای پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت میهن عزیز در مسیر رشد و توسعه است.

وی افزود: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالاتری برخوردار است و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشارکت پر رنگ تر و بیشتر به سود کشور و سرنوشت ملت ایران تمام می‌شود.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در پنج شعبه اخذ رای در پاکستان، راس ساعت هشت صبح امروز ۱۵ تیرماه به وقت محلی با حضور پرشور ایرانیان مقیم در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان و چهار شهر لاهور، پیشاور، کراچی و کویته آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha