حضور یزدی‌ها در شعبه‌های اخذ رای به اوج خود رسید+فیلم

یزد- ایرنا- یزدی‌های وفادار به انقلاب و نظام اسلامی که از ساعت هشت صبح امروز در شعبه‌های اخذ رای حاضر شده بودند در ساعات بعد از ظهر هم با حضور کم‌نظیر خود، به دشمن و بدخواهان انقلاب اسلامی نه گفتند.

به گزارش ایرنا با وجود آنکه دمای هوا در برخی شهرهای استان مثل شهرستان بافق به نزدیک ۵۰ درجه رسیده، اما گزارش خبرنگاران ما از مرکز و دیگر مناطق استان حاکیست حضور پر شور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر است.

با وجود آنکه در ساعات ظهرگاهی بعلت شدت گرما اندکی از حجم حضور مردم در شعب اخذ رای کاسته شد اما از دقایقی پیش و با خنک‌تر شدن هوا مردم بار دیگر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

حضور یزدی‌ها در شعبه‌های اخذ رای به اوج خود رسید+فیلم

مسجد حظیره شهر یزد ، پایگاه انقلاب و اصلی ترین شعبه اخذ رای استان نیز از دقایقی پیش مملو از جمعیت شده و مردم اعم از زن و مرد و کوچک بزرگ، راهی این مسجد هستند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

یکی از نکات جالب توجه رای دادن یزدی ها حضور خانوادگی آنها در شعب اخذ رای هست به گونه ای که پسرهای خردسال به همراه بابا و دخترهای خردسال به همراه مادرهای خود در پای صندوقها حاضر می شوند.

انتخابات در تمام شعب اخذ رای در استان با دقت و نظم خاصی در حال برگزاری است و به گفته رییس و دبیر ستاد انتخابات استان یزد تاکنون گزارشی از تخلف عمده در مراکز اخذ رای گزارش نشده و تخلفات ناچیز نیز به سرعت رسیدگی و رفع شده است.

حضور یزدی‌ها در شعبه‌های اخذ رای به اوج خود رسید+فیلم

حضور خبرنگاران رسانه های جمعی نیز همچنان پر رنگ و چشمگیر است و آنها در حال خلق صحنه های خاطره انگیز از حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای هستند.

همچنین حضور پیرمردها و پیرزن ها، معلولان، جانبازان و رای اولی ها نیز در شعبه اخذ رای واقع در مسجد حظیره یزد جالب توجه و چشمگیر است.

تا لحظه مخابره این گزارش، مردم به صورت گروهی در حال ورود به مسجد حظیره برای رای دادن هستند و به طور حتم در ساعات پایانی( با احتساب تمدید مهلت رای گیری) این مسجد شلوغ‌تر خواهد شد.

یزدی ها با این حضورشان، وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کردند؛ یزد در زمینه مشارکت در انتخابات در دور اول، رتبه دوم کشور را کسب کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha