انسیه شاه‌حسینی: با «دست ناپیدا» ۲۰ بازیگر زن به سینما معرفی کردم

تهران- ایرنا- کارگردان فیلم سینمایی «دست ناپیدا» که در جشنواره فجر سال گذشته اکران شد؛ گفت: با این اثر ۲۰ بازیگر زن به سینما معرفی کردم، در کار جدیدم هم که احتمالا در حوزه مقاومت است؛ چند بازیگر جدید از نسل جوان معرفی خواهم کرد.

انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره حضور پیشکسوتان در کارهای سینمایی به ویژه آثار خود گفت: حضور پیشکسوتان بستگی به فیلم‌نامه دارد. همه چیز را خط و مشی فیلم‌نامه مشخص می‌کند، اما آنچه که مسلم است این است که از همه تیپ بازیگر وجود دارد؛ به شخصیت‌های خردمند کهنسال خیلی علاقه‌مندم و همیشه به یک نوعی به آنها اشاره دارم.

وی خاطرنشان کرد: در کار جدیدم که احتمالا در حوزه مقاومت ساخته می‌شود، چند بازیگر جدید از نسل جوان هم معرفی می‌کنم؛ هم بازیگر جدید معرفی خواهم کرد هم از پیشکسوتان بهره می‌برم. البته الان در مرحله تصمیم هستم. اسم اثر قطعی نشده نهایی شد می‌گویم. هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام اما همه چیز آماده است.

شاه‌حسینی با توضیح اینکه در فیلم قبلی‌ام در جشنواره فیلم فجر سال گذشته(دست ناپیدا) ۲۰ بازیگر زن به سینما معرفی کردم؛ برای ساخت فیلم جدیدم که به جشنواره فجر می‌آید منتظرم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

از هول حلیم در دیگ نیفتید

شاه حسینی درباره برخی مسائل و حواشی حضور زنان و دختران در ورود به سینما اظهار داشت: گاهی دختران جوان از هول حلیم به دیگ می‌افتند و می‌خواهند راه صدساله را یک شبه بروند و هر پیشنهادی را قبول می‌کنند.

وی تاکید کرد: از شما خواهش می‌کنم به این مساله توجه کنید برای این که وارد هر حرفه‌ای بشوید لازم است به درستی عمل کنید. برای درست عمل کردن باید انتخاب درست کرد.

شاه‌حسینی به بازیگران زن جوان گفت: انتخاب درست کنند و عجله نکنند و هر حرفی را باور نکنند و اگر استعدادی داشته باشند حتما کشف و موفق می‌شوند. فریب کسی را نخورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha