پایان رای‌گیری در ایتالیا/ سفیر ایران: مشارکت مردم نشانه تعهد و علاقه بی‌پایان به وطن است

لندن – ایرنا – سفیر جمهوری اسلامی ایران از مشارکت پرشور ایرانیان مقیم ایتالیا در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و گفت: حضور شما در این رویداد مهم، نمادی از تعهد و مسئولیت‌پذیری ملی، و نشانی از عشق و علاقه بی‌پایان به وطن عزیزمان ایران است.

محمدرضا صبوری با انتشار پیامی که یک نسخه آن جمعه شب در اختیار دفتر ایرنا در لندن قرار گرفت، افزود: شما عزیزان، با شرکت معنادار در این انتخابات، پیام روشنی از همبستگی و اتحاد ملی به جهانیان ارسال و ثابت کردید که قلبتان همچنان برای ایران می‌تپد.

وی ادامه داد: این حضور شما، مایه فخر و سربلندی همه ایرانیان است و نشانگر این است که هیچ فاصله‌ای نمی‌تواند عشق به میهن را کم رنگ کند.

سفیر کشورمان در پایان ابراز امیدواری کرد که این همبستگی و اتحاد، پایدار بماند و «بتوانیم دست در دست هم، آینده‌ای روشن‌تر و پربارتر برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.»

به گزارش ایرنا، مرحله دوم از چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، روز جمعه پانزدهم تیر ماه به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار شد.

فرآیند رای‌گیری در ایتالیا در محل سفارت کشورمان در رم و سرکنسولگری ایران در میلان برگزار شد و ایرانیان با حضور در این شعب، رای خود را به صندوق‌ انداختند. گفتنی است که روند رای‌گیری قرار بود ساعت ۱۸ (به وقت محلی) به پایان برسد اما به دلیل استقبال و مشارکت پرشور ایرانیان مقیم یک ساعت تمدید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha