اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان همچون گذشته حضور پرشوری در انتخابات دارند

اهواز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت در فرایند رای گیری دومین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان در عرصه انتخابات همچون گذشته پررنگ است.

مجید منادی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: جامعه فرهنگ و هنر مانند دیگر اصناف و اقشار جامعه همواره در انتخابات مشارکت کرده‌ و مروج مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.

وی افزود: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان مثل همیشه مردم را به پای صندوق‌های رای فراخوانده‌ و در این دوره شاهد حضور پرشور آنها در صف‌های اخذ رای هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مردم ایران پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، یک بار دیگر در عرصه انتخابات حاضر شده تا نقش آفرینی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی با بیان اینکه مردم ما به عنوان رکن مهم نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بوده و مشارکت داشته اند افزود: مردم ایران اسلامی با حضور و رای خود، آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم می زنند.

منادی عنوان کرد: بی شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مهر تاییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پاسداشت خون شهدا و بالا نگه‌داشتن پرچم انقلاب اسلامی در انتخابات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: قطعا در تمامی انتخابات ها، پیروز نهایی مردم هستند و امیدواریم که این همدلی و انسجام بین مردم بیش از پیش شود.

دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

در این دور، کسب اکثریت نسبی نیاز است و هرکسی که رای بالاتری بیاورد، نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین دوره خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha