استاندار خراسان رضوی: انتخابات نشان داد مردم سالاری دینی جریان اصیلی در ایران است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: این مرحله از انتخابات در برابر چشم جهانیان جلوه‌گر شد و نشان داد که در ایران اسلامی مردم سالاری دینی یک جریان اصیل و الگوی حرکت کارگزاران است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز شنبه در پیامی ضمن قدردانی از مردم استان به مناسبت حماسه حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در نظام مقدس ما، با یاد شهیدی برگزار شد که سید و سالار شهدای خدمت بود و عزم و اراده‌ ملی مردم ما این بار نه فقط برای یک انتخاب که به منظور تداوم راه و طریق انقلاب اسلامی و امام و رهبری بود.

وی اظهار کرد: درود خدا بر شما مردم شریف خراسان رضوی که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز، ایران اسلامی را بار دیگر سرشار از غرور و افتخار کردید و به طور قطع و یقین پیروز این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام آورده است: اینجانب حسب وظیفه قانونی، شرعی و ملی خویش از همه مردم عزیز استان خراسان رضوی که در آفرینش حماسه‌ای دیگر نقش آفرینی کردند قدردانی نموده و از حضرت ولی عصر (عج) و ثامن الحجج (ع)، طول عمر امام خامنه‌ای، علو درجات رییس جمهور شهید، توفیقات رییس جمهور منتخب و سرافرازی و سربلندی شما را مسالت می کنم.

به گزارش ایرنا، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی کشورمان "مسعود پزشکیان" با کسب اکثریت آرا ، رییس‌جمهور منتخب مردم شد.

مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای است که مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ آرا را از آن خود کرد و میزان مشارکت نیز ۴۹.۸ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha