پذیرفته‌شدگان استخدام دبیری و هنرآموزی برای تکمیل پرونده ۱۷ و ۱۸ تیر فرصت دارند

تهران- ایرنا- آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی برای تکمیل پرونده صرفا روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر فرصت دارند.

به گزارش ایرنا از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ پیرو اطلاعیه های قبلی درخصوص زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی، تمامی پذیرفته شدگان واجد شرایطی که تاکنون برای تشکیل پرونده و طی مراحل استخدامی مراجعه نکرده‌اند و یا مدارک شان در مراجعات قبل، ناقص بوده و اکنون بطور کامل، رفع نقص کرده‌اند. می توانند صرفا روزهای یکشنبه و دوشنبه - ۱۷ و ۱۸ تیرماه - از ساعت ۱۵ تا ۱۶ با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مربوطه و به‌صورت کامل به دبیرستان ماندگار البرز به نشانی خیابان انقلاب ، زیر پل کالج ، خیابان البرز ۲ مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، باتوجه به اینکه زمان مذکور، آخرین مهلت برای جاماندگان است، بنابراین پس از زمان مذکور امکان اقدامی در این خصوص مقدور نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی ۲۸ اردیبهشت برگزار شد و به گفته محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در آزمون استخدامی امسال حدود ۲۴ هزار ۸۸۹ نفر در دوره متوسطه جذب می‌شوند که برای این تعداد ۳۸۱ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha