امام جمعه و استاندار گلستان: مردم ایران، پیروز انتخابات چهاردهم بودند

گرگان- ایرنا- استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حضور مردم برای خلق حماسه ۱۵ تیر، تاکید کردند: پیروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم ایران بودند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، در پیام علی‌محمد زنگانه و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در دومرحله با مشارکت مردم و در صحت و سلامت کامل برگزار شد , الگویی از مردم سالاری دینی را برای جهانیان ترسیم کرد.

در این پیام آمده است: مردم شیعه و سنی استان گلستان از هر قومیتی با مشارکت ۵۰.۵۵ درصدی نشان دادند در مسیر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حرکت خواهند کرد و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده این کشور می‌شوند.

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب اظهار امیدواری کردند با تلاش‌ دولت چهاردهم شاهد رشد و بالندگی ایران در سطح بین المللی و رفع دغدغه های مردم در سطح ملی باشیم.

به گزارش ایرنا، با پایان فرآیند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شامگاه جمعه و پس از شمارش و تجمیع کل آرا، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

مسعود پزشکیان ۴۱۶ هزار و ۶۸۲ رای و سعید جلیلی ۲۵۹ هزار و ۳۴۸ رای از استان گلستان کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha