برگی دیگر از پرونده قطور جنایات صهیونیسم؛ کشتار اسرای فلسطینی بلافاصله بعد آزادی

تهران- ایرنا - نظامیان اشغالگر صهیونیست، شماری از اسرای فلسطینی را که پس از شکنجه و اهانت طولانی به آنها از بازداشت آزاد کرده بودند در شرق شهر رفح با شلیک توپ هدف قرار دادند که در نتیجه شماری از آنها شهید و برخی زخمی شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، یکی از فلسطینی های نجات یافته از این جنایت که تنها چند ساعت از آزادی وی از زندان اشغالگران می گذرد در این باره گفت: رژیم اشغالگر، تنها چند ساعت پیش حدود ۱۵ زندانی فلسطینی را آزاد کرد. بازداشت شدگان کارگران کامیون های ارسال کمک های بشردوستانه به غزه بودند که چهار روز پیش هنگام انتظار برای رسیدن کامیون ها در منطقه فرودگاه غزه در شرق رفح بازداشت شدند.

این زندانی فلسطینی آزاده شده که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت: پس از آزادی از بازداشتگاه و به محض اینکه به جاده اصلی رسیدیم، نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک یک گلوله توپ به طرف ما کردند که هفت تن از اعضای گروه، کشته یا زخمی شدند و سایر افراد نیز توانستند از منطقه فرار کنند.

وی درباره شرایط بازداشتشان گفت که نظامیان صهیونیست پس از بازداشت بلافاصله آنها را مورد شکنجه جسمی و ضرب وشتم و نیز توهین و هتک حرمت قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، به طور متناوب اقدام به آزادی فلسطینی هایی می کند که در جریان تجاوز زمینی به نوار غزه تاکنون بازداشت کرده است.

بازداشت شدگان اعلام کرده اند در زندان های رژیم اسرائیل در معرض انواع شکنجه های وحشیانه قرار گرفته اند و این امر باعث برجای گذاشتن زخم های شدیدی بر پیکرهایشان و گاه معلولیت دائمی آنها شده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha