فعالیت ۶ هزار آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام حسینی(ع)

تهران- ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ه) از فعالیت ۶ هزار آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی (ره)، حبیب‌اله آسوده در تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر اظهار داشت: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در قالب پویش اطعام و احسان حسینی ۶ هزار آشپزخانه با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین اقدام به طبخ غذا و توزیع بین فقرا و نیازمندان می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تعداد آشپزخانه‌های فعال و همچنین طبخ غذا نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

آسوده بیان داشت: پویش احسان حسینی نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود که در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش ادا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: خیرین می‌توانند از طریق سرشماره #۸۸۸۷* و #۱۲* یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

فعالیت ۶ هزار آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام حسینی(ع)

آسوده تاکید کرد: در قالب پویش‌های اشاره شده هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط خیرین انجام می‌شود.

وی به پویش «به عشق حسین (ع)» اشاره کرد و افزود: در قالب این پویش، کمیته امداد در این پویش اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

وی در ارتباط با پذیرش ایتام در قالب به عشق حسین (ع) خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، پویش "اطعام و احسان حسینی" در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و با استفاده از ظرفیت هیات های مذهبی، مراکز نیکوکاری و خیّران با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از امروز یکشنبه ۱۷ تیر برابر با یکم محرم الحرام آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha