۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85532079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکورد ملی داینامیک نوفین غواصی مردان شکسته شد

۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85532079
رکورد ملی داینامیک نوفین غواصی مردان شکسته شد

تهران- ایرنا- نماینده غواصی کشورمان در ماده داینامیک نو فین مردان، توانست در مسابقات جهانی صربستان رکورد ملی این رشته را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایرنا؛ در جریان مسابقات قهرمانی جهان غواصی آزاد صربستان سیدمحمد حسینی موفق به ثبت رکورد ملی جدید در ماده داینامیک نو فین مردان شد. رکورد قبلی ماده نو فین ایران ۱۰۷ متر بود که با افزایش ۲۸ متری توسط سید محمد حسینی به ۱۳۵ متر ارتقا پیدا کرد.

این مسابقات توسط فدراسیون جهانی غواصی در صربستان در حال برگزاری است و سه ماده فین دوتایی، حبس نفس و مونوفین در روزهای پیش‌رو برگزار خواهد شد و نمایندگان مردان و زنان از طرف ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

تیم ملی غواصی آزاد ایران در هر دو بخش مردان (سه ورزشکار) و بانوان (یک ورزشکار) به سرمربیگری امین جدیدی عازم این مسابقات شده است.

مدال نقره تاریخی زارعی

محمدحسین زارعی عضو تیم ملی غواصی آزاد در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان و در رده سنی جوانان با تاریخ‌سازی موفق به کسب مدال نقره شد.

در گذشته غواصان آزاد ایران موفق به کسب مدال در مسابقات چند جانبه بین‌المللی شده بودند و این‌بار تیم ملی غواصی آزاد موفق به تاریخ‌سازی و کسب مدال نقره در بالاترین سطح مسابقات در سطح جهان شدند.

مسابقات قهرمانی جهان در صربستان به عنوان انتخابی بازی‌های جهانی (World Games) در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha