آغاز نظارت تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر توزیع اقلام ماه محرم

تبریز- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: نظارت گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی بر توزیع اقلام ماه محرم از امروز در استان آغاز شد.

«صمد حضرتی»، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم، روزانه سه گروه گشت نظارتی مشتمل بر ۹ بازرس با هدف کنترل قیمت اقلام پرمصرف در ایام ماه محرم با مشارکت دستگاه های متولی، فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: در این طرح بازرسان بر نحوه توزیع اقلام این ماه در بازار برای استفاده نذورات و هیات شامل قند، شکر، روغن، برنج، چای، ظروف یکبار مصرف و سایر موارد مورد نیاز احسان های حسینی، نظارت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: بازرسان با حضور در بازار و بازرسی از اصناف و فروشندگان اقلام یاد شده، در صورت مشاهده موارد تخلف، پرونده تشکیل و در شعبه های تعزیرات حکومتی به این پرونده ها رسیدگی می شود.

حضرتی، با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه محرم در آذربایجان شرقی اجرا می شود، ادامه داد: این طرح برای مقابله با سودجویان به دنبال افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز این ماه از جمله ظروف یکبار مصرف اجرا می شود.

وی از مردم و عزاداران حسینی خواست، در صورت مشاهده تخلف در توزیع اقلام ویژه ماه محرم، موارد را به طور حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ نظارت و بازرسی به بازرسان این اداره کل اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha