۱۵۷ هزار مشترک برق خانگی استان مرکزی مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: حدود ۱۵۷ هزار مشترک برق خانگی این استان از مجموع ۳۶۸ هزار قبض برق صادره از ابتدای خردادماه تاکنون، مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند.

به گزارش ایرنا، محمود محمودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: حدود ۳۸ میلیارد ریال پاداش در این راستا تخصیص یافته است.

وی بر تداوم و افزایش همراهی همه جانبه شهروندان در مدیریت مصرف برق طی روزهای آتی تاکید کرد و گفت: با افزایش دمای هوا در روزهای پیش‌رو بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، انتظار است میزان مصرف برق در استان مرکزی به میزان قالب ملاحظه‌ای افزایش یابد و این مسئله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، ضمن قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان برق استان مرکزی، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های فنی به منظور توزیع مناسب انرژی استان به کارگرفته شده، اما طی هفته جاری نیاز است همه مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند تا شاهد بروز هیچگونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز نباشیم.

محمودی گفت: تاکنون ۱۵ مشترک اداری این استان مشمول قطع برق شده‌اند و باید همه ادارات مطابق با مصوبه هیات وزیران کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ٦٠ درصدی مصرف در ساعات غیراداری داشته باشند.

وی اظهار کرد: طی روزهای آتی با توجه به افزایش دمای هوا، این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات، افزایش می‌دهد.

بیش از ۸۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha