تداوم طرح یکشنبه های تولید در آذربایجان‌غربی/ ۵۸۰ طرح برای کمک به صنعت تصویب شد

ارومیه- ایرنا- طرح ابتکاری یکشنبه‌های حمایت از تولید در حالی در آذربایجان غربی ادامه یافت که تاکنون ۵۸۰ طرح برای کمک به صنعت تصویب شده و بخش اعظم آنها نیز اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و بیست و یکمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت های جعبه کارتن نریمان آردی و یکتا چوب سبز اندیشان در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی، اداره کل تامین اجتماعی، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل امور مالیاتی و شرکت آب منطقه ای و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل است که استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مشکلات اصلی واحد های امروز تغییر کاربری و درخواست زمین بود که مقرر شد بعد از بررسی زمین به آنان اعطا شود.

جواد کرمی افزود: تا کنون در طی کمتر از سه سال گذشته، ۲۷۷ واحد صنعتی و تولیدی بازدید، ۵۸۰‌ طرح تصویب و ۸۹ درصد مصوبات اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا شرکت جعبه کارتن نریمان آردی با ظرفیت اسمی یک هزار و ۲۰۰ تن وبا ۲۰ نفرکارگر مشغول تولید است.

تداوم طرح یکشنبه های تولید در آذربایجان‌غربی/ ۵۸۰ طرح برای کمک به صنعت تصویب شد

واحد یکتا چوب سبز اندیشان نیز در مساحتی به متراژ ۲هزار و ۹۴۵ متر مربع و با ۳۵ نفر کارگر مشغول کار و تولید است.

در ادامه صدو بیست و یکمین یکشنبه های حمایت از تولید نشست مرکز سرمایه گذاری نیز در استانداری آذربایجان غربی با حضور استاندار و معاون اقتصادی وی، سرمایه گذاران متقاضی و دستگاههای مرتبط برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرمایه گذاران مربوطه برگزار شد، روند سرمایه‌گذاری و درخواست سرمایه گذاری درحوزه ایجاد دامداری و همچنین نیروگاه ۳۰ مگاواتی خورشیدی در ارومیه بررسی شد.

در بخشی از این جلسه واگذاری زمین به سرمایه گذاران نیز بررسی و مقرر شد تا راه و شهرسازی استان تمام زمین‌هایی که به سرمایه گذاران اعطا شده و در آنها هیچگونه اقدام اقتصادی انجام نشده را احصا و گزارش لازم را ارایه کنند تا تصمیمات لازم مبنی بر خلع ید اخذ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha