شهردار مشهد باز هم تذکر گرفت

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد در نشست علنی امروز شورای اسلامی شهر، باز هم از تعدادی از اعضای این شورا بابت مسایل مختلف از جمله عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران تذکراتی گرفت.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه در صدو هجدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد،سخنگوی این شورا گفت: شهرداری مشهد با چهار هزار پیمانکار همکاری دارد که بازوهای توانمند اجرایی شهرداری هستند.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: شرایط برای پرداخت مطالبات این پیمانکاران باید فراهم باشد و شهرداری هرچه سریعتر مطالبات آنها را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: شرایط پرداخت باید به گونه ای باشد که دچار مشکل نشویم و منابع لازم برای واگذاری کار به پیمانکاران تامین شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص تعیین وضعیت نیروهای شهرداری نیز گفت: هر مجموعه ای نیازمند به بدنه انسانی قوی است و امروز در شهرداری مشهد بسیاری از نیروهای توانمند پای کار هستند اما در برخی سازمان‌ها هنوز موضوع تبدیل وضعیت و امور رفاهی این نیروها حل نشده است.

حاجی بگلو افزود: شهرداری مشهد مدیر ملی تربیت می کند اما امروز انگیزه برخی نیروها بابت نوع قراردادها و امور رفاهی شان کم شده است و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند و فرد شاغل در شهرداری باید امنیت شغلی داشته باشد.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکر به شهردار مشهد گفت: پیمانکاران شهرداری به شدت از عدم پرداخت مطالبات گله مند هستند.

مجید دبیریان افزود: در گزاش های شهرداری وضعیت نقدینگی را خوب جلوه می دهید اما با ضعف مدیریت، نقدینگی به شکل صحیح بین پیمانکاران توزیع نمی شود.

وی اضافه کرد: همچنین طبق بخشنامه شورای عالی کار، افزایش ۲۳ درصدی حقوق کارکنان و کارگران باید از اول سال اجرایی می شد اما معاون مالی شهرداری مقاومت نشان می دهد و حتی اضافه کاری و سایر پرداختی های مناسبتی سازمان‌ها به خصوص کارکنان برخی سازمان‌ها به خصوص شرکت بهره برداری قطارشهری با تاخیر انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha