رئیس عقیدتی ارتش: هوانیروز از مولفه‌های قدرت و اقتدار دفاعی نظام اسلامی است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بی‌تردید هوانیروز یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار دفاعی نظام اسلامی در نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش بوده و هست.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در اولین کنگره شهدای هوانیروز ارتش که روز دوشنبه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزیزداری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: رزمندگان از جمله هوانیروز قهرمان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه های زیادی آفریدند.

وی افزود: بی‌تردید هوانیروز یکی از مولفه های قدرت و اقتدار دفاعی نظام اسلامی در نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش بوده و هست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: هوانیروز ارتش نقش تعیین کننده ای در پشتیبانی های رسمی در خط مقدم در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و این از افتخاراتی است که در کارنامه هوانیروز ثبت شده و ما به آن می بالیم. اوج این افتخار آفرینی عملیات مرصاد است و در آن عملیات حرف آخر را هوانیروز زد و ما این امنیت و افتخار آفرینی را مدیون هوانیروز می دانیم‌.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه حماسه‌های هوانیروز به نسل جدید منتقل نشده است، یادآور شد: افتخارات هوانیروز باید نسل به نسل جامعه بازگو و بیان شود تا همگان در جریان افتخارات هوانیروز ارتش در دوران درخشان دفاع مقدس باشند.

وی درباره به خدمات هوانیروز ارتش عنوان کرد: هوانیروز همواره در کنار مردم عزیزمان در سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی است. همچنین هوانیروز خدمات زیادی به مردم عزیزمان در مناطق صعب العبور ارائه می دهد.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خدا از بالاترین عزت برخوردار هستند، افزود: اگر پرده‌ها کنار برود همگان به جایگاه شهدا غبطه می خوریم که چرا شهید نشدیم‌. شهدا خودشان را فدای ارزش های برتر کردند که این ارزش ها شامل مکتب، کشور، ملت، ناموس و ولایت است.

وی درباره خدمات شهید رییسی گفت: شهید رییسی شبانه‌روز برای مردم مجاهدت و تلاش می کرد و این خدمت صادقانه و بی منت موجب محبوبیت بالای او در بین مردم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha