سپهرزاد: تغییر مداوم سرپرست‌ها سهمیه المپیک را از رسولی گرفت

تهران- ایرنا- مربی مواد پرتابی تیم ملی دوومیدانی گفت: برنامه‌ریزی‌ درستی برای هیچ‌کدام از ملی‌پوشان برای حضور در المپیک صورت نگرفت. تغییر مداوم سرپرست‌ فدراسیون دلیل اصلی بی‌نظمی بود که سبب شد تا حسین رسولی به المپیک نرود.

هادی سپهرزاد در گفت‌وگو با ایرنا درباره دلیل المپیکی نشدن حسین رسولی، اظهار داشت: علت نرسیدن حسین رسولی به سهمیه المپیک واضح است. بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو متاسفانه سرپرست عوض شد و فردی که طی آن مدت بالای سر حسین بود، به عنوان مدیر فدراسیون تغییر کرد. همین باعث شد تا شکل درست روند حمایتی از او از بین برود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ درستی برای هیچکدام از دوومیدانی‌کاران جهت حضور در المپیک صورت نگرفت. بعد از چند ماه سرپرست جدید آمد و تعدد سرپرست‌ها دلیل اصلی بی‌نظمی بود که سبب شد به المپیک نرویم و پیشرفتی حاصل نشود. تنها اتفاقی که افتاد این بود که حسین رسولی در مسابقات قهرمانی آسیا کره‌جنوبی با رقبایی که در هانگژو داشت به رقابت پرداخت و توانست به طلا برسد.

مربی پرتاب‌های تیم ملی عنوان کرد: مشکل اصلی کسب نشدن سهمیه، نداشتن تمرکز مدیرانی بود که برای سرپرستی انتخاب می‌شدند. یکی از مدیران بلافاصله پس از بازی‌های داخل سالن آسیا تهران استعفا داد تا برای ریاست کاندیدا شود و سرپرست دیگر آمد که متخصص این کار نبود و بعد از آن هم به تعطیلات عید خوردیم و عقب ماندیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی می‌کنید که حسن تفتیان و فرزانه فصیحی بتوانند از دور مقدماتی در المپیک صعود کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم برای المپیک پیش‌بینی کنم. اگر به نتایج دوومیدانی‌کاران نگاه کنیم، جایگاه ورزشکاران ما در تاپ لیست ماده سرعت خوب نیست. به هر حال نمی‌توانیم انتظار زیادی از آنها داشته باشیم و اگر بتوانند از مرحله مقدماتی صعود کنند، کار بزرگی کرده‌اند.

سپهرزاد درباره انتخاب احسان حدادی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی یادآور شد: حدادی توانست رای مجمع را بگیرد و جامعه دوومیدانی می‌خواست تا به یکی از اعضای خود که سابقه درخشانی در قهرمانی داشته است، اعتماد کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان مربی حسین رسولی ادامه می‌دهید یا خیر، گفت: باید ببینیم تصمیم فدراسیون در این زمینه چیست. در حال حاضر حسین مسابقه مهم دیگری ندارد و در حال استراحت است تا در لیگ باشگاه‌های کشور شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha