شهردار منطقه ۲۰: اراضی با ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهرری رفع تصرف شد

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ گفت: در راستای صیانت از حریم شهر تهران و رفع اثر از ساخت و سازهای غیر مجاز منطقه، ۳ هزارو پانصد متر مربع از اراضی ناحیه۷ شهرداری منطقه ۲۰ آزاد سازی شد.

به گزارش ایرنا، رضا شنگی در تشریح این خبر اظهار داشت: با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی ( تبصره ۲ ماده ۲ قانون نظارت بر گسترش شهر تهران ) و با توجه به شناسایی تخلفات صورت گرفته در اراضی حریم ناحیه۷، با حضور اداره حریم منطقه ، عوامل اجرایی ناحیه و عوامل انتظامی، این ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب و آزادسازی شد.

شنگی با تاکید بر افزایش گشت های نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: تخریب دیوار کشی غیر مجاز واقع در خیابان های طوس ۱۵ و ۵ در ناحیه ۷ به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، انجام شد.

شهردار منطقه ۲۰: اراضی با ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهرری رفع تصرف شد

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری، مسئله ورود جدی و قاطع به ساخت و سازهای بدون مجوز است که با تمام قدرت با هرگونه تخلف برخورد خواهیم کرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha