۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85534368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۸۳۴ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان از رشد ۳۵ درصدی میزان بازرسی از واحدهای صنفی استان در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل و تشکیل ۸۳۴ پرونده تخلف صنفی خبر داد.

مجید گلشنی منفرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و ۱۳ مورد بازرسی از صنوف استان صورت گرفت که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۲۲۲ مورد بود.

وی با اشاره به تشکیل ۸۳۴ پرونده تخلف صنفی در سه ماهه سال جاری، تصریح کرد: با توجه به تشکیل ۴۵۸ پرونده تخلف در سال ۱۴۰۲، تعداد پرونده های تشکیل شده نیز رشد ۸۲ درصدی داشته است.

گلشنی ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده ها در سه ماهه اول امسال بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از افزایش ۱۵ درصدی شکایات مردمی در این مدت خبر داد و افزود: ۳۸۵ شکایت مردمی دریافت شد که پیگیری های لازم صورت گرفت و نتایج بازرسی ها به افراد اعلام شد.

گلشنی با بیان اینکه عمده بازرسی های صورت گرفته در خردادماه در زمینه نان بوده است، خاطر نشان ساخت: طی بازرسی از ۴۰۸ نانوایی در سطح استان ، ۱۱۵ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

حدود ۴۰ هزار واحد صنفی در استان زنجان مجوز فعالیت دریافت کرده که از این تعداد ۲۳ هزار واحد صنفی در مرکز استان مستقر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha