۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85534400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: زیرساخت های والیبال در استان ها باید تقویت شود

بجنورد-ایرنا- رییس فدراسیون والیبال گفت: سطح والیبال در بسیاری از استان ها بالاتر از زیرساخت های ورزشی موجود است که باید جبران این کمبودها در دستورکار قرار گیرد.

میلاد تقوی روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیات والیبال خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تمام تلاش فدراسیون متمرکز بر این است که بتواند بین علاقه مندی به ورزش خاص و زیرساخت های موجود تناسبی ایجاد کند.

وی افزود: گرچه تقویت زیرساخت های ورزشی کار دشواری است و نیاز به بودجه های فراوانی دارد اما برای جبران این کمبودها در استان ها تلاش خواهیم کرد.

رییس فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال برای المپیک ۲۰۲۸ برنامه ریزی های هدف مندی انجام داده و از تمامی فرصت برای رشد والیبال کشور استفاده خواهد کرد.

سالن اختصاصی، کمترین خواسته والیبالی ها

تقوی بیان کرد: سالن های خوبی اخیرا در خراسان شمالی احداث شده و امید می رود، سالنی اختصاصی نیز در اختیار هیات والیبال این استان قرار گیرد.

وی افزود: خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در این رشته دارد و تامین سالن اختصاصی کمترین خواسته ورزشکاران والیبال در این استان است.

رییس فدراسیون والیبال گفت: با توجه به نگاه مثبت مدیران خراسان شمالی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش والیبال در استان خواهیم بود.

وی افزود: خانواده والیبال به اندازه وسعت کشور گسترده است و موفقیت در این ورزش تنها متعلق به شهرهای بزرگ نیست بلکه شهرهای کوچک نیز در این امر سهیم هستند.

به گزارش ایرنا، در پایان برگزاری مجمع انتخاباتی رییس هیات والیبال خراسان شمالی، صادق معنوی با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس این هیات ورزشی استان انتخاب شد.

افزون بر هزار و ۲۰۰ والیبالیست آقا و خانم زیر نظر هیات ورزشی والیبال در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha