۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85534633
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

صعود تیم فوتبال جوانان ایران به فینال کافا با ۲ اخراجی

تهران- ایرنا- تیم جوانان ایران موفق شد تا جواز حضور در فینال رقابت‌های کافا را به دست بیاورد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال جوانان ایران و ازبکستان از ساعت ۱۵ امروز به وقت تهران از گروه B رقابت‌های کمتر از ۲۰ سال کافا در ورزشگاه کورمان‌بک شهر جلال‌آباد قرقیزستان آغاز شد.

در نیمه نخست تلاش ۲ تیم سرانجامی نداشت تا کار در ۴۵ دقیقه دوم دنبال شود. در این نیمه و در دقیقه ۶۳ ایران روی ضربه ایستگاهی به گل رسید اما کمک‌داور اول این بازی با بالا بردن پرچم گل را آفساید اعلام کرد. در شرایطی که در تصاویر ویدئویی، گل صحیح به نظر می‌رسید کار به کمک‌داور ویدئویی(VAR) کشیده شد که پس از بررسی تقریبا طولانی این تصاویر، گل صحیح اعلام شد.

در دقیقه ۷۱، داور در صحنه‌ای که به نظر می‌رسید با سخت‌گیری همراه باشد مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد. در این صحنه شماره ۷ ایران روی ضربه ارسال شده به داخل محوطه جریمه ازبکستان و در شرایطی که قصد داشت با ضربه برگردان توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کند، پایش به صورت مدافع ازبکستانی برخورد کرد که داور او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

در دقیقه ۷۷ حملات ازبک‌ها جواب داد و پس از برخورد توپ با دست بازیکنان ایران، داور نقطه پنالتی را نشان داد. این توپ خلاف حرکت دروازه‌بان ایران به گل تبدیل شد تا کار به تساوی یک بر یک کشیده شود.

صعود تیم فوتبال جوانان ایران به فینال کافا با ۲ اخراجی

با توجه به شرایط جدول و اخراج شدن بازیکن ایران، ازبک‌ها حملات گسترده‌ای را روی دروازه ایران تدارک دیدند. با تصمیم داور ۱۳ دقیقه وقت اضافه برای این بازی اعلام شد که در این لحظات هم ازبکستان فشار شدیدی را روی دروازه ایران وارد کرد. در دقایق پایانی این بازی حسین عبدی، سرمربی ایران با دریافت کارت زرد دوم از روی نیمکت اخراج شد تا لحظات پایانی با فشار روحی و روانی شدیدی علیه تیم ایران همراه باشد اما در نهایت این بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا شاگردان عبدی به عنوان صدرنشین راهی فینال کافا شوند.

ترکیب اولیه تیم تحت هدایت عبدی در این دیدار به شرح زیر است:‌

آرشا شکوری، حسام نفری، علی حسنی، سیدمهدی مهدوی، سینا معظمی‌تبار، علیرضا همایی‌فرد، امیرمحمد رزاق‌نیا، ماهان صادقی، اسماعیل قلی‌زاده، ابوالفضل زمانی و رضا غندی‌پور

صعود تیم فوتبال جوانان ایران به فینال کافا با ۲ اخراجی

تیم فوتبال جوانان ایران دیروز با برتری ۳ بر صفر برابر ترکمنستان کار خود را در رقابت‌های کافا آغاز کرده بود. این رقابت‌ها در ۲ گروه سه تیمی به شرح زیر برگزار می‌شود:

گروه A: قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان

گروه B: ازبکستان، ایران و ترکمنستان

با اعلام کمیته مسابقات، پس از پایان بازی‌های مرحله گروهی تیم‌های نخست هر گروه به فینال، رتبه‌های دوم برای دیدار رده‌بندی و تیم‌های سوم هر گروه برای کسب مقام پنجم و ششم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برنامه بازی‌های حذفی نیز به شرح زیر است:

۲۱ تیرماه ۱۴۰۳

دیدار تیم‌های رده سوم مرحله گروهی برای تعیین جایگاه پنجم و ششم؛ ساعت ۱۷:۳۰

۲۲ تیرماه ۱۴۰۳

دیدار تیم های رده دوم مرحله گروهی برای تعیین جایگاه سوم و چهارم؛ ساعت ۱۴:۳۰

دیدار فینال (تیم‌های نخست هر گروه)؛ ساعت ۱۹:۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha