۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبر: 85534660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار یزد تکمیل موکب حضرت سیدالشهدا(ع) را خواستار شد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تکمیل موکب حضرت سیدالشهدا(ع) در مرز چذابه برای استفاده زوار اربعین باید به جد پیگیری و اقدام شود.

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " روز سه‌شنبه در جلسه ستاد اربعین استان افزود: تکمیل این موکب نقش مهمی در ارائه خدمات به زائران اربعین دارد و باید با همکاری خیران و پیگیری مسئولان تکمیل شود.

وی به اهمیت برنامه ریزی و همکاری در بخش‌های مختلف برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در سال‌جاری تاکید کرد و ادامه داد: خدمت به زوار حضرت امام حسین (ع) یک توفیق بزرگ محسوب می‌شود که باید برای تحقق آن تلاش شود.

این مسئول در ادامه به اهمیت برنامه محوری بر اساس فعالیت کارگروه‌های ستاد اربعین استان تاکید کرد که باید در فرصت باقی مانده امور با دقت و تلاش بیشتر محقق شود.

معاون استاندار یزد تکمیل موکب حضرت سیدالشهدا(ع) را خواستار شد

عزیزی بیان کرد: مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف و همچنین فرمانداران باید در همه مناطق برای برگزاری باشکوه و اجرای برنامه‌های مرتبط با موضوع همکاری لازم داشته باشند.

در ادامه برخی از مسئولان کارگروه‌های ستاد اربعین استان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات مجموعه خود ارائه و آمادگی برای برگزاری باشکوه این مراسم مهم را اعلام کردند.

همچنین در این نشست اهم مصوبات جلسات گذشته ستاد اربعین استان بررسی و بر پیگیری همه امور مرتبط تاکید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha