نامزدهای توپ طلا از نگاه مسی کدام بازیکنان هستند؟/ وقتی بلینگهام نادیده گرفته شد

تهران- ایرنا-  فوق‌ستاره فوتبال جهان در گفت‌وگویی نام بازیکنان موردنظرش را برای کسب توپ طلای ۲۰۲۴ در حالی مطرح کرد که نام ستاره انگلیسی رئال در آن دیده نمی‌شود.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، مسی سال گذشته پس از اینکه آرژانتین را به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رساند، برای هشتمین بار برنده توپ طلا شد تا رکوردار بیشترین کسب این جایزه شود.

مسی و رقیب بزرگش کریستیانو رونالدو در ۱۵ سال گذشته بر توپ طلا مسلط بوده‌اند و پس از مسی با ۸ بار، رونالدو ۵ بار توپ طلا را کسب کرده است.

با توجه به اینکه رونالدو اکنون در لیگ حرفه‌ای عربستان با النصر بازی می‌کند و مسی در لیگ MLS با اینتر میامی، انتظار می‌رود امسال این جایزه به نام دیگری برسد.

جود بلینگهام، ستاره انگلیسی رئال مادرید با پشت‌سرگذاشتن یک فصل عالی با رئال مادرید، یکی از گزینه‌های دریافت این جایزه است.او در ۴۲ بازی ۲۳ گل به ثمر رساند تا به غول‌های اسپانیایی کمک کند که هم قهرمان لیگ قهرمانان و هم لالیگا شوند. بلینگهام می‌تواند شانس خود را برای کسب این جایزه در صورت قهرمانی انگلیس در یورو تقویت کند.

نامزدهای توپ طلا از نگاه مسی کدام بازیکنان هستند؟/ وقتی بلینگهام نادیده گرفته شد

با این حال مسی، ستاره تیم ملی انگلیس را هنگام نام بردن از پیش‌بینی‌هایش برای جایزه ۲۰۲۴ نادیده گرفت. مسی، گفت: [ارلینگ] هالند، [کیلیان] امباپه، وینیسیوس و بسیاری از بازیکنان جوان می‌توانند در سال‌های آینده برای کسب توپ طلا رقابت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha