غافلگیری و شکار نظامیان صهیونیست در محلات «تل الهوی» و «الشجاعیه» غزه

تهران - ایرنا- رزمندگان گردان های «شهید عزالدین القسام» امروز (سه شنبه) در چند عملیات جداگانه در محلات تل الهوی و الشجاعیه غزه، شماری از نظامیان اشغالگر را کشته یا زخمی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، گردان های القسام در این باره اعلام کرد: یک گروه از نظامیان اشغالگر را که در داخل ساختمانی در محله الشجاعیه در غزه مخفی شده بودند با شلیک یک راکت TBG هدف قرار دادیم و پس از آن، با استفاده از تیربار با آنها درگیر شدیم.

شاخه نظامی حماس همچنین تأکید کرد شماری از نظامیان اشغالگر را که به همراه زخمی ها و پیکرهای کشته هایشان در حال فرار از صحنه نبرد بودند، بار دیگر با استفاده از یک بمب رعدی هدف قرار دادیم.

گردان های القسام افزود: یک نظامی صهیونیست را در محله تل الهوی در غرب شهر غزه شکار کردیم.

این گروه مبارز همچنین تاکید کرد رزمندگانش یک گروه از نظامیان اشغالگر را که در داخل یک ساختمان در اطراف مسجد الهواشی در محله شجاعیه کمین کرده بودند با شلیک دو فروند راکت تاندوم هدف قرار دادند.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: چهار تانک «مرکاوا ۴» اسرائیلی را با راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» در خیابان «بغداد» در محله «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه هدف قرار دادیم.

گردان‌های القسام همچنین خبر داد: یک میدان مین را منفجر و ۲ بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را هدف قرار دادیم و این عملیات منجر به سوختن کامل آنها در نزدیکی مسجد «خالد بن الولید» در غرب محله «تل الهوا» در شهر غزه شد.

شاخه نظامی حماس در ادامه عملیات‌های خود تجمع نظامیان صهیونیست را با یک بمب ضد نفر هدف قرار داد و شماری از آنها را کشته یا زخمی کرد.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۷۷ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha