نفرات برتر هشتمین جشنواره ملی «فانوس» در کرمانشاه معرفی شدند

کرمانشاه- ایرنا- مرحله استانی هشتمین جشنواره ملی «فانوس» در استان کرمانشاه روز چهارشنبه با اعلام آثار و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این آیین گفت: موضوع تمام آثار در جشنواره ملی فانوس منطبق با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی است.

«جمال برفی» با بیان اینکه در مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره فانوس آثار و نفرات برتر معرفی شدند، ادامه داد: نتایج مرحله استانی هشتمین جشنواره ملی فانوس به ترتیب در بخش هنرهای نمایشی تئاتر صحنه ای خانم پگاه پور کاشفی، تئاتر خیابانی آقای سعید ذبیحی و نمایشنامه آقای عبدالرضاء روضهء موفق به کسب مقام شدند؛ همچنین اثر تئاتر صحنه ای آقای جراحی هم از سوی داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد که در بخش هنرهای تجسمی نقاشی رنگ روغن، خانم ناهید دباغی و در بخش عکس نیز آقای حمید عزیزی و در بخش پوستر آقای روزبه حبیبیان موفق به کسب عناوین شدند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در بخش رادیویی نمایش رادیویی خانم سهیلا رمیم و در بخش پادکست نیز خانم نسترن ذبیحی مقام کسب کردند؛ همچنین در بخش موسیقی، موسیقی با کلام آقای بیژن صادقی و در بخش سرود خانم شادی فلاحی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در بخش فیلم نماهنگ، آقای آرش بختیار و در بخش مستند کوتاه نیز آقای محمود پیری موفق به کسب مقام شدند، ادامه داد: در بخش انیمیشن آقای عابدین محمدی و در بخش دانش آموزی عکس نیز آقای علی رضا عزیزی عناوینی کسب کردند؛ همچنین در بخش سرود خانم حدیث گرایی موفق به کسب عنوان شدند و در گروه سرود خانم پرستو یاوری نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش ایرنا، نتایج مرحله ملی این جشنواره در شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha