کومان: بلینگام و فودن تیم ما را اذیت کردند/ به آینده امیدوارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با اشاره به باخت این تیم برابر انگلیس گفت: در میانه میدان مشکلاتی داشتیم و بازیکنان انگلیس ما را اذیت کردند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال هلند با شکست برابر انگلیس در بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ از رسیدن به دیدار پایانی این دوره از مسابقات بازماند.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند پس از پایان بازی با ابراز ناراحتی از شکست تیمش اظهار کرد: از نتیجه ناامید و ناراحت هستم. خوب شروع کردیم اما نتوانستیم روند را ادامه دهیم زیرا در میانه میدان مشکلاتی داشتیم و انگلیس با استفاده از بازیکنانی مانند فیل فودن و جود بلینگام ما را اذیت کرد.

وی ادامه داد: برای خروج از این مشکلات تغییراتی را ایجاد کردیم و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم اما یک گل بسیار خوب از آنها در دقایق پایانی کار را تمام کرد.

سرمربی هلند درباره پنالتی اعلام شده به سود انگلیس نیز گفت: این صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود زیرا دنزل دامفرایس فقط می‌خواست‌ ضربه را دفع کند. بی‌تردید فوتبال با این نوع تصمیمات توسط VAR خراب می‌شود.

کومان یادآور شد: به آینده امیدوارم. این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و بازیکنان بیشتری هم داریم که در آینده دعوت می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha