بانوی المپیکی تیروکمان: روزنه امید برای تاریخ‌سازی در پاریس وجود دارد

تهران - ایرنا - تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک گفت: در پیکارهای کسب سهمیه، رکورد ایران پس از هفت سال جابجا شد و توانستیم مدال جهانی هم بگیریم و این موفقیت روزنه امیدی است تا بتوانم یک تاریخ‌سازی در پاریس داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

مبینا فلاح در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این مراسم با حضور خانواده برایمان خیلی ارزشمند است. در کنار مسائل فنی، بحث انگیزه هم می‌تواند به بهترشدن عملکرد ورزشکاران کمک کند که من فکر می‌کنم این مراسم انگیزه‌ها را هم بالاتر برد. امیدوارم نمایندگان کشورمان در پاریس بهترین نتایج را بگیرند.

وی افزود: وزیر ورزش چندی پیش به اردوی تیم ملی آمد و برخی موارد را بیان کردم. در رشته تیروکمان موضوع تجهیزات مهم است و روز گذشته به کمان جدیدم به دستم رسید و امیدوارم در یک هفته باقی مانده با کمان جدید تمرین‌م را برگزار کنم.

فلاح در خصوص اینکه آیا می‌تواند برای نخستین مرتبه تیروکمان ایران را به مرحله دوم بازی‌های المپیک برساند، گفت: در پیکارهای کسب سهمیه، رکورد ایران پس از هفت سال جابجا شد و توانستیم مدال جهانی هم بگیریم و این موفقیت روزنه امیدی است تا بتوانم یک تاریخ‌سازی در پاریس داشته باشیم.

وی یادآور شد: روزانه ۱۴ تا ۱۵ ساعت تمرین دارم. همیشه می‌گویند تمرینات معجزه می‌کنند، من هم امیدوارم معجزه تمریناتم را در مسابقات پیش رو ببینم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha