شهسواری: پرچمداری کاروان ایران حس غرور و افتخار دارد

تهران- ایرنا- بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: بسیار خوشحالم که وظیفه خطیر پرچمداری کاروان ایران را بر عهده دارم این وظیفه حس غرور و افتخار به من می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

ندا شهسواری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در ماه‌های منتهی به المپیک استرس خاصی بر ورزشکاران حاکم است و این نشست‌ها می‌تواند به کم شدن فشار روانی بر روی ورزشکاران کمک کند. در این دوره حمایت از ورزشکاران مطلوب‌تر از دوره‌های گذشته بوده و این خود موجب آرامش ذهنی ورزشکاران می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم در پاریس بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم، تصریح کرد: این سومین بار است به المپیک می‌روم و پرچمدار نیز هستم. این مهم واقعا حس غرور و افتخار برای من دارد.

شهسواری با بیان اینکه هزینه تعویض راکت‌ها زیاد است افزود:‌ما هر دو هفته یک بار باید رویه راکت را تعویض کنیم که حدوداً ماهیانه ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان هزینه‌بر است. با وجود این هزینه‌ها و با دستور وزیر ورزش حمایت‌های خوبی از ما شکل گرفته که امیدوارم بعد از المپیک نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: خانواده‌ با اعزام من به انتخابی المپیک مخالف بودند زیرا فکر می‌کردند من نمی‌توانم سهمیه بگیرم اما تجربه به کمک من آمد و توانستم سهمیه را به دست آورم.

در حاشیه این نشست نیز مادر ندا شهسواری با بیان اینکه ندا افتخار من است گفت: احساس خیلی خوبی دارم و خدا را شکر می‌کنم که او سه بار سهمیه المپیک گرفته است. زبان قاصر است از حسی که دارم. امیدوارم فرزندان همه مادران هم افتخارآفرین باشند تا حس من را درک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha