«افزایش پروازها» اولویت نشست‌های مشترک بخش دولتی و خصوصی در کیش

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به هم افزایی ایجاد شده با بخش خصوصی تورگردان گفت: از این ظرفیت برای افزایش پروازها جهت رونق گردشگری در کیش بهره مند می‌شویم.

رحیم سرهنگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا و در رابطه نشست مشترکی که با هتلداران و چارتر کنندگان پروازها در کش برگزار شد، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش و تورگردانان و چارترکنندگان عزم جدی برای افزایش پروازها در فصل گرما و جشنواره‌های تابستانی دارد.

وی با بیان اینکه در این نشست راهکارهای توسعه و رفع موانع رونق گردشگری در کیش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، افزود: تسهیل در تردد گردشگران برای رونق صنعت گردشگری، به خصوص جشنواره «بزن برم کیش» از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش کمبود پرواز را یک مشکل ملی عنوان کرد و ادامه داد: بخش دولتی و خصوصی در کیش با همکاری و هماهنگی با یکدیگر در تلاش برای افزایش پروازها به جزیره و رفع مشکلات این حوزه هستند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی فعال در فصل گرما، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش قرار می‌گیرند، بیان کرد: هر شرکت هواپیمایی که در فصل تابستان اقدام به افزایش تعداد پروازهای خود به جزیره کند، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد در نیمه دوم سال قرار خواهد گرفت.

سرهنگی اضافه کرد: جزیره کیش قطب گردشگری کشور به شمار می رود و حیات اقتصادی این جزیره به حضور گردشگر بستگی دارد؛ با توجه به محدودیت راه‌های مواصلاتی به کیش و ورود ۹۴ درصد گردشگران از طریق مسیر هوایی، نیازمند یک همکاری همه جانبه برای افزایش پروازها به جزیره هستیم.

وی همچنین از نمایش تبلیغات جشنواره «بزن بریم کیش» در شهرهای پرجمعیت کشور خبر داد و گفت: در همین راستا نشستی با تورگردانان کشور و مسوولان شرکت‌های هواپیمایی با هدف افزایش پروازها به کیش نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تعامل بخش خصوصی و دولتی در منطقه را مناسب ارزیابی کرد و افزود: همه در تلاشیم تا گردشگری جزیره کیش به سمت رونق و پویایی حرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha