۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85536494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند مرتبط با معاندین در استان بوشهر متلاشی شد

۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85536494
باند مرتبط با معاندین در استان بوشهر متلاشی شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند چهار نفره خرابکاری و مرتبط با معاندین در این استان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سردار حیدر سوسنی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال چندین فقره تخریب و آتش سوزی تعدادی از بنرهای تبلیغاتی و همچنین چندین مورد شعار نویسی در نقاط مختلف استان و نگرانی امت حزب الله مراتب در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا علاوه بر تشکیل تیمی عملیاتی و فنی متشکل از کارشناسان خبره و مجرب پلیس و با فعال کردن شبکه منابع خبری در نشانگاه های هدف، اشراف و گسترش چتر اطلاعاتی، پایش دوربین های مداربسته و بهره گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت سرباند این گروه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: سرگروه این باند به نام (ن - گ ) سابقه خرابکاری و همکاری با ضد انقلاب و معاندین در زمان اغتشاش‌های سال ۱۴۰۱ نیز داشته شناسایی شد.

سوسنی بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده و تحت بازجویی و تحقیقات فنی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد با اجیر کردن و وعده پرداخت مبالغی به افرادی به نام‌های (ا.خ) و (ع.ن ) اهل یکی از شهرستان های شمالی استان و (ح.ک) تبعه افغانستان آنان را ترغیب به انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی از قبیل تخریب و آتش سوزی بنرهای انتخاباتی، تعرض به مقرهای دولتی، انتظامی و نظامی کرده است.

وی افزود: همه اعضای این باند در عملیات‌های پیچیده دستگیر و در مواجه با مدارک موجود، به صراحت به بزه انتسابی اقرار و اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید

قاچاقچیان سنگ‌های مرجانی در استان بوشهر دستگیر شدند

گرداننده صفحات اینستاگرامی مروج ابتذال در بوشهر دستگیر شد

دستگیری جاعل۵۷ میلیارد ریالی اسناد بانکی توسط پلیس آگاهی بوشهر

سوسنی عنوان کرد: همچنین متهمان اعتراف کرده‌اند که قصد تعرض و پرتاب کوکتل مولوتوف و آتش زدن یکی از مقرهای انتظامی در شمال استان را داشته که قبل از انجام هرگونه اقدام دستگیر و توطئه آنان خنثی شده است.

وی اظهار کرد: همه متهمان دستگیر شده سابقه شرکت در اغتشاشات سنوات قبل (۱۴۰۱) و دستگیری در زمان اغتشاشات را داشته که به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha