۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۰
کد خبر: 85536750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال آلومینیوم در دربی زودهنگام استان مهمان سن‌ایچ ساوه

اراک - ایرنا - تیم فوتسال آلومینیوم اراک در اولین دیدار لیگ برتر و در دربی زودهنگام استان عصر امروز به مصاف سن‌ایچ ساوه می‌رود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال آلومینیوم اراک در حالی لیگ برتر فوتسال را آغاز می‌کند که یک تغییرات به نسبت اساسی در کادر فنی و ترکیب بازیکنان خود ایجاد کرده است.

مسعود کیانفر که نقش موثری در صعود آلومینیوم به لیگ برتر داشت پس از یک سال جدایی، دوباره هدایت این تیم اراکی را به دست‌ گرفت و به گفته مدیران باشگاه، این سرمربی جوان با برنامه سکان هدایت تیم فوتسال آلومینیوم را در دست گرفته و باشگاه نیز همکاری بسیاری با این سرمربی در جذب بازیکنان جدید داشته است.

اشکان صالحی کاپیتان تیم فوتسال آلومینیوم اراک به پیشنهاد کیانفر قراردادش با این تیم تمدید کرد و ابوالفضل افضلی، بازیکن فصل گذشته شهروند ساری و آقای گل لیگ دسته اول، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به آلومینیوم اراک پیوست.

محمد گراوند دومین خرید باشگاه فوتسال آلومینیوم بود که با قراردادی به مدت یک فصل به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

گراوند تجربه بازی در تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک، مقاومت قرچک، سن‌ایچ ساوه، کاترین آمل، بینتانگ تیمور اندونزی، کنسیل ببکا اندونزی و شهید یونسی‌فرد یزد را در کارنامه دارد.

همچنین محمدرضا محبی که طی سالیان اخیر جزو بازیکنان کلیدی تیم فوتسال آلومینیوم اراک بوده و سابقه صعود به لیگ برتر با این تیم را در کارنامه دارد، برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد.

علیرضا دادرسان فرد که تجربه بازی در تیم‌های فوتسال گهر زمین سیرجان، مقاومت تهران، صبای یزد و چادرملو اردکان را در کارنامه دارد نیز با قراردادی به مدت ۲ فصل به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

عبدالرحمن سارانی دیگر خرید آلومینیوم اراک به پیشنهاد کیانفر سرمربی این تیم است، این بازیکن تجربه بازی در تیم‌های فوتسال کاترین آمل، فرش‌آرا مشهد، مقاومت البرز،زندی بتن کلاردشت، کلخی گرجستان و آراز آذربایجان را در کارنامه دارد.

میثم خیام که تجربه بازی در تیم‌های مقاومت البرز، مس سونگون ورزقان وگیتی پسند اصفهان را در کارنامه دارد و احسان سهیلی‌مقدم که تجربه بازی در تیم‌های استوناوند گرمسار،گیتی‌پسند اصفهان، گهر زمین سیرجان و مقاومت البرز را در کارنامه دارد، علی‌اکبر نجفی و وحید کمندلو بازیکنان سابق آلومینیوم آخرین خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات بود.

رضا مددی، علی ابراهیمی و سعید افشاری نیز که از بازیکنان تاثیرگذار آلومینیوم در فصل گذشته بودند، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

مهدی آنجفی، محمد معدنی، علی فتاحی بیات، احمد یعقوبی، هادی اهری و حسین جافری نسب نیز به عنوان اعضای کادر فنی تیم فوتسال آلومینیوم مسعود کیانفر را همراهی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، هفته اول رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز (جمعه) آغاز می‌شود و طی آن سالنی بازان آلومینیوم از ساعت ۱۶ در سالن فجر ساوه مهمان سن‌ایچ ساوه خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha