۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85537065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: مشارکت مردم در انتخابات جایگاه کشور را در دنیا مستحکم‌تر کرد 

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات علاوه بر مستحکم کردن جایگاه کشور در دنیا به دشمنان فهماند که دیگر جایی در بین ملت ایران ندارند. 

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز جمعه در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت گفت: مردم ما نشان دادند شاید انتقاداتی به گرانی برخی اقلام و کالاهای اساسی داشته باشند اما مشکلی با نظام، کشور و رهبری ندارند.

وی اضافه کرد: ملت ایران آگاه‌ترین، بصیرترین، بهترین و قدرشناس‌ترین مردم دنیا هستند؛ آنان در خارج از کشور نیز با حضور پرشور در انتخابات به جهانیان نشان دادند مردمی آگاه و دلبسته نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه با حضور در انتخابات اذعان داشتند به عشق رهبری آمده اند که مایه عزت همه ملتهای بیدار است؛ تصریح کرد: ملت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب با حضور در انتخابات شگفتی جهانیان را برانگیختند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با هدایت کشتی نظام در این دنیای متلاطم، انقلاب و کشور را بیمه کردند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با پاسداشت ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی و بهزیستی و خدمات شایان این دستگاهها در دولت سیزدهم اشاره کرد و ضمن تاکید بر گسترش خدمات سازمان تامین اجتماعی، افزود: طبق آمار ارائه شده سازمان بهزیستی ،خدمات این دستگاه اجرایی در دولت سیزدهم نسبت به دولتهای پیشین بی‌نظیر بوده است.

خطیب جمعه رشت با فرارسیدن ماه محرم از حضور پرشور جوانان اعم از زن و مرد در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع ) و حضور در دسته های عزاداری تقدیر کرد و یاد آور شد: در این فضای غبار آلود که دشمنان می‌کوشند چهره دین را خدشه دار کرده و فضای جامعه را مسموم کنند جوانان ما با حضور پرشور در مراسم سوگواری سیدالشهداء توطئه‌های آنها را نابود کردند.

وی همچین به ۲۷ تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه تدبیر امامین انقلاب و با برخورداری از مردمی خوب ، فهیم و توانمند توانست تمامیت ارضی خود را حفظ کرده و وجبی از خاک میهن را به دشمن ندهد.

رشد چهار درصدی بیمه شدگان در گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به رشد چهار درصدی بیمه شدگان در استان گفت: ماهانه یک هزار نفر بر جمعیت بازنشسته و مستمری بگیران استان اضافه می شود و در ۲ دهه اخیر تعداد مستمری بگیران این استان ۶ برابر شده است.

کیوان مرتضوی اظهار کرد: در استان گیلان ۱۲۴ هزار بازنشسته، هفت هزار و ۱۹۰ از کارافتاده و بیش از ۶۰ هزار بازمانده مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی افزود: تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه‌ای با یک واحد ستادی، ۲۸ شعبه، هفت واحد اقماری و ۹ کارگزاری رسمی عهده‌دار تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری‌های بازنشستگان، بازماندگان، از کارافتادگان و تعهدات کوتاه مدت شامل مقرری بیکاری، کمک هزینه‌ها و غرامت‌ها به بیمه شدگان تحت پوشش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha