تور آسیایی تیانجین؛ صدرنشینی تیم والیبال ساحلی ایران با شکست استرالیا

تهران- ایرنا- تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران در سومین دیدار مرحله مقدماتی تور آسیایی تیانجین موفق به شکست استرالیا شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، مرحله مقدماتی تور آزاد آسیایی تیانجین در کشور چین از روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر با حضور ۲۰ تیم در شش گروه آغاز شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک با ترکیب عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی که در گروه پنجم این مسابقات قرار داشت، در روز نخست و دیدارهای اول و دوم موفق به شکست هنگ کنگ و چین شد.

ملی پوشان کشورمان امروز در سومین بازی به مصاف استرالیا رفتند و این تیم را نیز دو بر یک شکست دادند تا به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی شوند.

تیم ملی والیبال ساحلی در ست دوم این دیدار ۲۳ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد، اما در ست های اول و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۳ حریف قدرتمند خود را شکست داد تا سومین برد متوالی را به دست آورد.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران نیز با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نوعی، در گروه سوم قرار دارد و در اولین مسابقه خود تایلند را از پیش‌رو برداشت و در دومین دیدار این مرحله مغلوب استرالیا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha