۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۰:۳۴
کد خبر: 85537352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طیب‌نیا درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۰:۳۴
کد خبر: 85537352
طیب‌نیا درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی در پیامی درگذشت ابوالشهیدین مرحوم حاج سید جواد حجازی، ابوی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی‌اصغر حجازی قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری را به وی تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت علی طیب نیا به حجت الاسلام والمسلمین حجازی آمده است: درگذشت پدر بزرگوارتان، ابوالشهیدین مرحوم حاج سید جواد حجازی در ماه حزن و اندوه شهادت سیدالشهداء(ع) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

وی افزود: ایشان از مجاهدین مؤثر مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بوده و در این راه، متحمل سختی‌های بسیار شدند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز منشأ خدمات ارزشمندی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

طیب نیا تصریح کرد: حضور خالصانه و مجاهدانه ایشان در انجام و توسعه امور خیرخواهانه و خدمت‌رسانی گسترده به محرومان نیز از اقدامات مفید و مؤثری بود که از خود بر جای گذاشته و در اذهان مردم ماندگار خواهد شد.

وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و والده‌ گرامی و اخوان محترم و همچنین مردم عزیز استان همدان، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و حشر با اولیاء الهی بویژه حضرت اباعبدالله(ع) و برای بازماندگان، دوستان و دوستداران آن مرحوم، صبر و شکیبایی خواستارم.

به گزارش ایرنا، حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان سید جعفر و محمدباقر حجازی و از یاران دیرین امام(ره) و رهبری و مدیرعامل موسسه دارالایتام مهدیه روز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.علی طیب‌نیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha