۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱:۰۱
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85537356
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مرد اهوازی در چالکندی دزفول غرق شد

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱:۰۱
کد خبر: 85537356
مرد اهوازی در چالکندی دزفول غرق شد

دزفول- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول از غرق شدن مردی ۳۹ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز در محدوده چالکندی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد بامداد شنبه گفت: گزارش غرق شدن مردی ۳۹ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز عصر جمعه اطلاع رسانی شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان‌ همراه غواصان با تجهیزات کامل از ایستگاه شماره یک به محل گزارش شده واقع در منطقه چالکندی اعزام شدند ولی جستجوی آنها در این محدوده به علت تاریکی هوا بدون نتیجه ماند.

رییس آتش نشانی دزفول اظهارکرد: این حادثه در منطقه چالکندی دزفول رخ داده و فرد یاد شده به همراه سه نفر از دوستان خود به صورت شنا از این منطقه قصد برگشت داشتند که متاسفانه دچار حادثه شدند و یکی از آنها که مردی ۳۹ ساله بود در نزدیکی بیشه غرق شد.

وی افزود: با وجود تابلوهای هشدار دهنده و هشدارهای مکرر سازمان آتش نشانی مبنی بر رعایت اصول ایمنی و شنا نکردن در مکان‌های ممنوعه، متاسفانه باز هم شاهد حوادث تلخ هستیم که لازم است همشهریان، گردشگران و میهمانان بر اهمیت این موضوع توجه کنند.

به گزارش ایرنا سال گذشته با وجود هشدارها بیش از ۱۰ نفر در رودخانه دز و کانال‌های منشعب از این رودخانه غرق شدند.

چالکندی یکی از نقاط گردشگری دزفول در فصل گرما میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف خوزستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha